naše pracoviště

doplňkové služby

sesterská ordinace Benešova

odkazy

Se zdravím a pohodou zvířat nesouvisí pouze medicína.

Nabízíme Vám škálu doplňkových služeb, které ucelují péči o vaše zvíře.

Prodej krmiv a veterinárních diet, prodej doplňků výživy

Poradíme Vám nejvhodnější stravu pro vašeho psa/kočku. Nabízíme granulovanou i konzervovanou stravu značek Purina ProPlan, Eukanuba, K-9  a Royal Canine. Při výběru krmiva zohledňujeme věk a životní cyklus zvířete, míru jeho aktivity i ochotu zvířete k příjmu krmiva.
Součástí léčby některých onemocnění je také podávání speciálních veterinárních diet, které jsou precizně navrženy tak, aby napomáhali léčbě diagnostikovaného onemocnění. Na našem pracovišti preferujeme veterinární diety Hill´s, Specific,
Purina VD a Royal Canin.

Střihová úprava psů a koček

Na recepci naší kliniky se můžete objednat k p. Marcele Rakové, která přímo v prostorách pracoviště provádí střihovou úpravu, čištění, koupele a další estetické úpravy psů a koček.
Můžete se také objednat na telefoním čísle    +420 606 492 699.
Díky umístění této služby na klinice se stříhání zvířat může spojit s eventuálním odstraněním zubního kamene, stomatologickým ošetřením, stříháním drápků a dalšími drobnými chirurgickými úkony.

Antiparazitární poradenství (začervení, klíšťata, blechy a td.)

Náš zdravotnický personál je proškolen tak, aby Vám poradil nejvhodnější anti-parazitární preventivní léčbu, která zajistí nejen zdraví vašeho psa nebo kočky, ale i zdraví osob, které jsou se zvířaty v blízkém kontaktu.
Na trhu je velké množství přípravků s různými způsoby aplikace (tabletky, pasty, emulze a td.). Jejich znalost včetně znalosti kombinací a časové posloupnosti během ročních období je základ k úspěšné preventivní terapii.

right Venus

Střihová úprava - Marcela Raková